BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, September 28, 2010

cinta Allah cinta sejati, cinta manusia?

hehhee... ni jugak aku ambil kat status kawan aku cuma diolah setelah ditambah, ditolak, ditendang, dikaji, dan dikeji..??? aaaahhhh..apa2 aje~

maaf ye cik natalia harun..
*perlu ke??? macam la dia baca blog aku ek??
@da nama pon ciplak+pinjam=kena minta maaf juga!
okey....... (pasrah je bunyi nya)

oopppsss!!!!! suka sangat la TERaLih topik!
isk3...

cinta Allah cinta sejati, cinta manusia??
ermmm...da lama aku dengar orang dok cakap je hal ni.. tapi macam biasa la, cakap je lebih.. tup2, sibuk dgn cinta manusia.. da putus cinta dan hilang cinta manusia, baru cari cinta Allah tu balik..
aku pon sama kot..tapi korang lagi teruk dari aku kan??? hahhaa...

benda2 ni semua adalah hal yang subjektif..
cakap senang la, nk buat??? perghhhh..payah gle babeng kot..
yang da berjaya, tahniaaaaahhhh..!!!!
aku??? rahsiaaaaa....

ha!!
memang da jadi lumrah manusia yang bila da hilang, baru nak hargai..
bila da putus, baru nak hargai cinta sejati Allah..
padahal..cinta Allah sentiasa ada untuk kita..
tak penah lekang walau sesaat..
dan yang aku hairan...
bila tengah bercinta...diorang panggil cinta tu cinta sejati..

                       hati : saya sayang awak... awak la cinta sejati saya

                      jiwa : saya pun... awak la cinta sejati ku.. ooohhh hati..


lepas tu... terus... muah2~ errrr....
*yang ni aku  tak pasti.. bergantung la pada sesiapa yang mengalami
yang aku pasti..tidak ada kena mengena antara hidup dan mati~


haa!!!
nampak sangat cinta manusia tu buta kan??
masa bercinta, kau la bulan, kau la bintang, kau la ****... ohhh...
blablablaaaaaaaaaaaaaaaaa...

errrr....
aku rasa zaman sekarang ni..
da jadi terlabik kot..!!!
budak2 ni sibuk dengan ungkapan
                      cinta manusia cinta sejati, cinta Allah boleh cari...
MUNGkin kAh begitu..???

*semoga kita di jauhkan dari perkara itu.. amin..~
pegang lah bahawa sememangnya...

~cinta Allah adalah sebaik-baik cinta~


~Allah! i love you~

0 comments: