BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 17, 2011

dulu ya sekarang tidak.

bergelar couple di usia 13 tahun. ok..itu zaman flirt gatal mengade gedik menggeletis. ya...kau.. kau yang bernama lelaki ( ehem)

maaf aku menghancurkan hati kau. tak sengaje sebab tetibe aku menyampah dengan kau. hahaa

*ok tu..time aku TAK PAHAM bende2 cenggini. haha

owh ye..kite berpisah. pisah macam tu je. hahaa..

form 4. opps!!! jumpe balik. then...gedik..tetibe couple balik. (nk gelak lagi) dan hanya untuk 3 bulan je. sebab...kau pulak menyampah dengan aku. haha

dan hingga sekarang.kite tetap kawan. hanya kawan biase. kawan yang tak mcm kawan sebab..aku tak tahu nak cakap ape dengan kau. kau macam orang asing. sory beb!

 owh..bulan..semoga kau berbahagia kawan. doakan aku juga. ^^
jaga diri selalu.

to : __________________________________________________________

0 comments: