BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 10, 2011

korea???? ewwwwwwwwwwwww!!!

Selalu gak aku yang comel ni terbace status budak2(???) merungut...
 minutes ago 
Lelaki korea buat aku nampak TAK macho

Bile terbace je status ni..jari aku yang halus runcing dan lembut mula menggatal tgk photossss beliau.
Ehhhhh....meh aku tgk tahap ape keMACHOan beliau.

Zaappppp!!!
Ni die kate macho~
=..=
*kalu membe aku bace mesti die ckp WTH wif face like tat (bukan aku tau...aku baek..xckp bende2 mcm tu)

Patut laa membe-membe aku dok gile benorrr kt mamat korea. Kan tawan-tawan???


Aaahhhh.......y aku heran
‘diorang’  yang macho++hensem++ manis++sedap dipandang++kacak (mcm mr.bubut) TAKDE pulak nak tensen-tensen dgn lelaki korea....

Alasan yang kerap kali aku dengar...

Aahhh..takat rambot kiting mcm gung jong poyo uh xpayah laa...
+ betol2..diorag bukan tau ape...entah2 diorg letak minyak sapi kn
Siyes laaa...aku tensen betol! Rambot aku da cantik (??) mcm kim hyun jongang pon  diorang still gile kt die...aku ni mcm mane....!!!

Korang rase??
Mesti yang dok bebel-bebel ni da masuk kategori kurang  market~(sangat kot) kan???
Pastu nak marah-marah pulak bile kaum yang cantik++comel++bergaya ni minat lelaki korea(s).
Ahhhhhh!!! Duli ape...kan dear...taste kite memang mcm tu ( korang je..aku tak. Aku xminat diorg)
Hahahaaaa
So!!!stop it dgn status xpuas hati segala bagai dgn pujaan hati kawan-kawan aku yang memang sgt cantik++menarik tu..

Kiteorang pasti akan membebel (++menyampah++mengutuk) 100% bile bace status mcm tu~


Status comel-comel dah cukup nak buat kiteorg geli-geli bile bace pastu cop korang
                Suuwwwiiit nye die ni...

LIKE GILER MAK !!!!









0 comments: