BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 21, 2011

PILIHAN

manusia memg x boleh lari dengan pilihan. kau bangun pagi2 dah kene pilih...
          "aku nak bangun ke x"
                  "aku nak mandi ke x"
          "aku nak keje ke x"
                  "aku nak pakai baju ape ni"
         "aku nak pakai warna ape"
                  "nak pakai seluar jeans ke slack EK" (haha..aku Johor)
         "nak sarap dulu x"
                  "nak berak kt umah ke kt ofis" (waklu!!!mcm bole kawal je. HAHA)
         "nak mesej die x"
                  "nak baca doa ke"
         "nak drive ke naek bas"
                  "nak BLABLABLABLA......."


manusia.
kau bukan manusia kalau x diberi pilihan. kenape???
sebab tu manusia sebaik-baik makhluk bebeh. ade otak. fikir. fikir sebaiknya.
saat kau fikir, dekat kn diri dengan Allah.
cari ketenangan yang dapat beri hati kau tenang n buat pilihan yang baik. INGAT.

Tiada Siapa Menghalang

Dan aku juga tak kan halang kau. HAHAHAHA

Aku mahu kau tahu, apa pun pilihan kau. INGAT.

 Tiada Siapa Tinggal kan Kau





p/s : sayangku...pilih lah yang terbaik. sy xkan tinggalkan awak.


0 comments: