BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, May 3, 2011

anak derhaka

anak :  Aahhhhhh!!! pehal kau ni!?? tak suka tengok orang senang sikit ke.
 suka je kan nak panggil buat kerja, dasar  tua.
da nak mampus agak nya...semua kerja dah tak boleh buat! Benci aku tau tak!!! 

mak : huhuhuhuu...anak...dari kecil kau menyusu dengan ku. aku melihatmu dari kau kecil hingga dewasa. 
           Sampai  nya hatimu... anak.... 
         *menangis di sebalik pintu..mengesat setiap deraian air mata.
Air mata sayu..air mata pilu. 
tersentuh jiwa, terlebur rasa. 
           
anak : sikit-sikit nangis. macam baby!!! kau tu da tua la. da nak mampus kau tau tak!!!
          *menarik telinga, melayan  persis melayan kucing kurap yang tidak berdaya, yang hanya 
            mampu menyelongkar isi perot tong sampah yang penuh dengan ulat dunia. 

mak : anak..anak......sakiiiitt nak. lepas kan makkk!! lepas kan makkk!!! Aaaaaaaaaaaa....... 
         *menjerit pilu...menangis tersedu-sedu..tidak daya lagi menentang.

anak : kau diam!!!  meh sini aku bawak kau!! nak sangat kan jumpe anak-anak kau!!! pergi! aku kata pergi!

mak : anak...nak pergi mana ni... mak tak nak.. anak.. bawak mak balik nak.. tolong nak..... Tolonggg...

anak : hahahhaa... lega aku!! padan muka kau!!! penyibuk!! bising!!! aku menyampah!!! padan muka kau!!

mak : anak...mak sayang kan kau..

anak : aku tak pernah sayang kau BETINA!!! BETINA TUA!!!

mak : ANak..!!!!!!!!!

anak : pergi kau!!! TUA!!!

maka, pergi lah mak..jauh..semakin jauh.. mencari hidupnya sendiri. pilu, sendu, hanya mampu menangis. 
huuuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaa.... 
EMmmmboooKKkkkkkk... MBOKkkkkkkkk!!!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


DAH MINUM SUSU AKU..KAU BUANG AKU JAUH-JAUH. TAK GUNA PUNYA ORANG!!!
EMMMBOKKKKKK!!!!!!!





KAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAHKAH.....!!!
SIAP LA..MIMPI AKU MALAM NI! EMBOOOOOKKKkkkkkK





       
          

0 comments: