BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 5, 2011

jangan terlalu mengharap.

cuti-cuti yang sangat panjang untuk KAMI mengumpul lemak membuatkan aku sememangnya jauh dgn beliau.


BELIAU


no more calling
no more sms
no more chating
bukan really no more cuma semua dah kurang.
i dont know..yeahhh maybe cuz beliau exam... and I MAKE HIM FEEL SUCK! yeahhh... i m wrong.

dan semua-semua bende mengajar aku jangan terlalu mengharap.

yeah..aku senyum. aku ketawa. tapi siapa tahu hati aku. HAHAHAHA

5minutes maybe enough for him. but not for me. i need 10minutes. what???
yeahh...10minutes before i go to sleep and wanna hear his voice, talking to him and feel his love..
but seems sometimes...it always makes me hurt. jangan mengharap 10 minit itu lagi.
BELAJAR TIDAK MENGHARAP.


dia  :awak..hari ni saya nak dengan awak.
aku : ^_^   
dia  : awak..saya nak tidur sekejap. 
aku : .............................................................................................
        ok. huhhhh

and i get hurt..nothing i can say anymore. yeah..just smile again and forget everything..
dan belajar lagi sekali untuk
TIDAK MENGHARAP.

dan...aku berhenti segalanya.

BERHENTI BERHARAP.



DONT EXPECT TOO MUCH

0 comments: