BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 14, 2011

Hantaran mahal???

Salam bebisssss...

ohhhh..maiii..god!! aku paling benci pempuan yang mintak hantaran mahal.( AKU PEMPUAN) Aku sampai sekarang x faham keperluan wang hantaran yang mahal berkepuk2 dalam poket kau. Ke kau nak beli makeup baru?? baju tido x de kain..(eheheheeeee)?? oppsss!! baju tido x de warna?? (uhukkk!!!tersedak aku)
ohhh ohhhh dan ohhhhh..kau nak ade aset dalam bank ea?? gilerr kau.tipu husband kau semata2 nak duit dalam akaun kau bertambah. isk3.

ohhhh...memang aku perempuan. aku bukan nak cakap aku ni baek.tapi aku tau aku bukanlah (BUKAN!) perempuan yang gilakan harta. Ask my ehem2 kalau u oll x percayeee keh. sory..aku seboleh2 nya akan bazirkan duit untuk sesuatu yang betol2 aku nak beli.. kadang2..mata aku ni suke sangat tengok, tengok tu..tengok ni.pastu bayangkan..wahhhh..cantek nyeee!!! (siyes!) dan sometimes aku da pegang da barang tu tapi aku masih fikir keperluan aku beli barang tu. yeahhh..aku bukan materialistik. aku memang TAK HADAP langsong dengan wang hantaran mahal2. aku tga serius. hahahaha

ohhhh...maybe bapak aku akan mintak mahal tapi aku pasti dengan rela hati tolong my ehem2. it has to be 50% - 50%.. ohhhh,,aku sungguh baik  memahami.EHEhh..kalau my ehem2 x bagi aku tolong. then...aku akan make something yang akan senangkan masa depan kiteorang. beli dapor kt RUMAH BARU. ahahahaa... dan macam2 lagi. hiks! ( excited pulak )

ohhhh...aku tau.perkahwinan ini bukan tentang MAJLIS tapi TANGGUNGJAWAB. kau kene faham, walau kau ade 10 Phdssssssssss tapi kau kawen sebab kau nak pakai baju pengantin dan amek gambo bukak-bukak manje-manje dengan laki kau, baik tak payah. kau kene faham perkahwinan tu bukan tentang majlis, bukan tentang kenduri kawen, bukan tentang makan beradab (erkkk..mcm ni ea eja die) tapi semuanya tentang tanggungjawab. (OK! AKU BELUM KAWEN). Lepas kau kawen, semuanya akan menjadi penting dan duit itu juga adalah kunci kebahagiaan kau. Aku bukan cakap duit beli semuanya, tapi duit tu perlu lepas kau kawen. SANGAT PERLU. kalau kau da sebok dengan hantaran mahal, dan laki kau (bukan my ehem2) pengsan dan dapat migrain sebab fikir sal kehendak kau, lepas kawen, kau duduk je laaa tengok gambo ko kawen sambil makan megi PAMA( aku sukeee megi ni, ahak2)

ohhhh...yang penting, kau kene faham, memang ape2 dosa yang kau buat, suami kau akan tanggung.by hook or by crook, die memang kene tanggung dosa kau.



ohhh...masih mau hantaran mahal dudesssss???????


nota bukulali : ohhh..kene buat kueh lagii dan lagiiiiii..

0 comments: