BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 2, 2011

menjadi NYATA.

will no more calls n smssssssssssss..
gua da dpt rase seminggu yang lepas. ini pasti terjadi ( cam dalam filem lak..haha)

dan

SYUKUR. gua maseh tabah. tiada lagi air mata. cume perasaan pilu aka SENTAP memang xleh campak kuar dari ati gua. oppsss!!!

 TIADA LAGI AIR MATA

panjang lagi hidup gua laaa dan gua x nak nages lagi.  cukup laaa gua nages banyak kali. AHAK2
gua rase gua kene berubah.. yes..!!! CHANGE!! wowWWW!!!

gua semakin dekat dengan NYA, gua rase gua makin kuat. :)
siyesss ni. gua x tipuuuu!!!

olalalala!!! 
hari2 mendatang pasti gua aloneeeee... lalalala~~~
x pe la...mungkin cara gua sayang die pelik2 kot and die xleh trime. so...dari die teros nyampah dengan gua, baek gua diam. diam. DIAM.

banyak da kekuatan yang gua kumpul. tadi gua cakap semua apa gua nak cakap. hahaha..tp dalam ati woooooo....sayuuu.. sedih gilerrr kaw!! gua sayang ..sayang gilerrr... tapi ..................................................

membe aku penah ckp..bercinta ni blaja terima bukan mengubah. accept but not change!!! yaiyaiyai...aku..kene change. :(
xpe laaa...as long die hepi dak??? gua??? gua xhepi xpe.. 

so...akan datang ..gua jadi diam. malas nk ckp banyak. 
jangan cari gua. 

0 comments: