BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 18, 2011

PILIHAN

bukan aku tak sayang
bukan aku tak cinta
bukan aku tak mahu
bukan aku benci

sesungguhnya tiada insan lain yang bertakhta dalam hati aku. sejak kali pertama aku tengok kau, sampai hari ini, saat ini..cinta aku, rindu aku, sayang aku, masih mekar untuk kau. persoalan demi persoalan timbul untuk melakar masa depan dengan kau. banyak yang aku fikir untuk kebahagiaan kita berdua. tapi aku tak boleh utamakan diri aku je. kau jugak ade perasaan. kau jugak ade keutamaan.

keluarga kau, keluarga aku, keluarga kita juga punya pendapat sendiri untuk anak-anak nya.
adakah keluarga kite bole terima kite seadanya.
adakah keluarga kite bole sayang kite setulusnya.
adakah mungkin wujud keserasian itu bersama keluarga kite nanti.

aku benar-benar takot kau tau tak. PILIHAN masa depan aku. aku perempuan...
hanya pada seorang insan bernama SUAMI yang akan menjadi tempat untuk aku bersandar sehingga akhir hayat aku. seluruh hidup aku akan diserahkan pada insan  bernama suami. adakah kau orang nya???

ADAKAH KAU???


sakit kepala aku fikir. seriously. aku tak pernah fikir akan ada pilihan ini. (macam nak kawen)
adakah kau lamar aku?? WOW!! ehhh... siyes.aku rasa soalan ni macam kau ajak aku kawen, sebab aku kene fikir betol2..mcam nak kawen.

aku : kau tengok die macam mana kawan?
kawan : tengok dari segi mane?
aku : tengok dari segi suami.
kawan : soalan cepumas ni..kalo dari segi agama,
 yang aku nampak la, die okay, 
aku rase die boley bimbimg ko kan. yang penting yang tu.

tiap kali aku lelapkan mata, aku nampak kau.
aku sayang kau.

aku pilih kau macam kau pilih aku.

I LOVE U!
*itu la keputusan aku.. mmmmmmuuuaaahhh!!!!
*moge ade hepi ending. with A LOT of aNAK-ANAK!! ahahahaa.. gatai



0 comments: