BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 4, 2011

hari yang konon-konon bedebo giler da tiba

jeng jeng jeng!!!
auuuchhhh!!!!!!!!! keputusan??

STAY UNIVERSITI MALAYA


Syukur. Akhirnya da ada keputusan. Dan banyak yang berlaku hari ni... Aku down sekejap. Diam... Fikir diri aku. OPpppsss!!! aku bukan xmatang..

 "mak..sy matang ikut situasi,.. mak..sy xmampu xketawa.. sy suke senyuman..sy suke ketawa..gelak2..hepi2...  tu dunia sy. Tapi xbermakna sy xserius dalam hal yang memang sy kene serius. Contoh??? Sayangkan anak mak yang sorang tu.. da la manja..kadang2 die ketawa..kadang die teros diam..tapi sy serius sayang anak mak tu. Saya x maen2 mak. Saya memang macam tu, mak..sy harap sy akan sayang mak macam sy sayang anak mak, sy nak mak senyum dan ketawa bila dengan sy..  muah2..sayanggggg mak!" 

haihhh..kalau la aku dapat cakap mcm tu kt mak ( BAKAL)...ehem2. alangkah seronoknya!!! weeeeeeeeee~~~~~

gedik gilerrr kaw!!!

p/s : menantu terbaek yang perasan! MUAhhh2!! 



i love u mak!!!


0 comments: