BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 21, 2011

aku bukan cina atau jepun ... so plizzzz...jangan pagil aku anak dara jepun!!!

Assalamualaikum.
ohh...aku kadang2 geram dan menyampah. heyy...aku melayu laa..JAWA ok. oh...dan dan dan AkU tak putih pon! hahaa... yesszzza!!! (ok..gedik) hahaa. aku tak putih. gigi je la putih. hahhaa..dan dan tapak tangan. so..plizzzz jangan pagil aku macam tu. beza macam langit dan bumi. hahaha

apakah perasaan anda digelar begitu?

 FU88. hahaha.. (terok giler) tak tak. aku xckp mcm tu. aku cume rase jelek. dan aku rase perbezaan itu terlalu jauh. mungkin orang ckp aku mengade sebab bukan senang orang nk pagil kita mcm tu, tapi sebab aku da sedar kulit aku tak la seputih mana...so aku rasa sangat la menyampah bile orang pagil aku mcm tu. arghhhhhhhhhh!!!!


adakah anda rase anda bole gunakan wajah anda untuk iklan di tv3?

grrrrrrrr!!! TIDAK SAMA sekali. hahaha...iklan ape yang bole? olay total white? hahaaa.. kecik ati ai nak.... hahaaa.. owhh!!! jauhh kan iklan2 pencerah kulit dengan saya ok... heyyy u! setiausaha ai! ape ni...tolong laaa...jangan sign kontrak putih2 bagai tu.!!! ohh..pehlissssss!!!  saya rase diorang tu saje je nak suruh ai jd jepun celup. mengadossss!


adakah anda ........................ zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
hahaha!!! ok..no more q act!! wohh..sgt tak suke oke. dan dan..ngantok. zzzzzzzzzzzzzzz





notabukulali : badan sgt sakit. sabar syg.



0 comments: