BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 3, 2012

u know what ai means?

manusia..penuh dengan kelembutan, penuh dengan kasih dan sayang. kadang-kadang jiwa pon penuh dengan cinta. pewwittt. tapi haih..sepenuh-penuh cinta, belum tentu kau akan bahagia. macam aku. HAHAHA. aku tak bahagia ker?? ayoooo...ammahh. BAHAGIA. insyaAllah hingga ke syurga.

hah.
punya pakwe bahagia? heyyy..maen kasar pulak sebut-sebut pakwe. gua da la takde pakwe. panassss. hoh! ok..aku ade pakwe. oh..name die *******. double F. his father yang nak macam tu. jadilah die nama tu. kan? ehemm. oh ye..ada pakwe belum tentu bahagia oii..ingat senang nak jaga hati orang lain. oh, man.. tak sama macam aku jaga hati kucing. aku peluk kucing tu, pastu die ikot je aku g mane-mane sampai tunggu aku siap mandi. kau hadoo? ahak! ngehh..kau peluk pakwe kau? die ikot kau g mane-mane sampai tunggu ko siap mandi tak? then..thats menyampah sampai kene tunggu kau mandi. ahaha.. sangat berbeza yep.

hoh.
ada pakwe hepi selalu?? oh no!!! bukan macam kau ada kucing..hepi selalu je dengar die meoww meoww depan bilik. then, bukak pintu, usap-usap kepala kucing kau, dukong-dukong sikit buat macam beby. HAHAHA. tu aku.. kau?? oh..kalau pakwe kau? die ketuk-ketuk pintu RUMAH (bukan bilik), kau bukak pintu, then? 2 pilihan, kau akan senyum atau kau akan mengamuk macam singa tak makan. tengok..siap ada pilihan lagi yoo.. mungkin kau bukak pintu, die datang wif flowersss (jeles =..=") or mungkin kau bukak pintu, die teros mintak ampun bukan maap lagi da sebab buat kau begitu begini. owh..kalau aku, aku diam. tak kata apa-apa. kau fikir sendiri. bila da ok, aku akan cakap dengan kau tapi selame ni aku tak penah la diam tak cakap lebih dari 24 jam. *FAKTA  BUKAN FAKE

heh.
ada pakwe tempat mengadu. hiks..ni betol 100%. yeeee yeeeee...sebab aku selalu mengadu. HAHAHA. sampai die bosan n last-last tak tau nak cakap ape. (terasa orang tak tau nak cakap ape dengan aku). ahaha.. ok..tu sebab aku ada fasa tacing entah hape-hape. tak paham. tak paham. (gelek-gelek kucing). sebab bende tak paham tak paham ni tetibe ade perang sekejap. BOOOMMMM!!!! ayooo.. but die memang tempat mengadu dan bercerita dan bergadoh dan gembira dan bersedih dan bahagia juga. ^^,  tapi sentiasa ingat jugak bahawa Allah adalah sebaik-baik tempat mengadu. :)

huh.
pakwe pakwi, sudah makan boleh lari. KEJAM. tu kejam lol! makan duit die? ngek. kejam. mungkin aku dan die sedang blaja mengurus duit. oh ye..ada jugak duit kami. save money for your future. not. our future. tak tak..hadoiiii... ahahaha. u know what ai means...duit tu perlu. bukan bende maen-maen. huh. jangan bebankan  hubungan korang dengan masalah ni. serius ni perkara penting untuk ditolak ansur. sebab? kuar jalan-jalan guna duit. sms guna duit. makan guna duit. tgk wayang guna duit. naek ktm guna duit. so..bertolak ansur. bantu membantu. oh ye..bila da start bantu membantu ekceli hubungan tu lagi mendalam sebab kepercayaan terhadap duit dah ada. dan aku tak pernah cakap or bincang pasal duit dengan kawan lelaki aku kecuali sorang ni. alottt of money plans. and dont joke wif money for future.

hih.
okay..sekarang aku nak maen soal-soal dengan diri aku pasal pemakanan. sebab petang nanti aku pekse. (exam). yeppp..pukul telu aku arek exam. jalok ngapuro ye.


oh ye..dun ever treat ur boyfriend like ur pet. 
it doest work. 

0 comments: